Dr. Gróf segít IV.
Milyen az ha 1 csaj elmegy?

Dr.Gróf: feláll, és kimegy az ajtón.

Most akkor akar talizni velem, vagy nem?
Van egy srác, akit látásból ismerek, és felvett msn-re, rengeteget beszélünk ott, nagyon jól elvagyunk, és folyton, mondja, hogy majd kéne taliznunk, majd... És az a baj, hogy az a majd sosem akar eljönni.:S Most szivat? Minden jel arra mutat, hogy nincs más csaj, most csak rám hajt, de akkor mi akadályozza benne, hogy talizzunk? Már 3-4 hete húzza.:( És mikor felhozom, hogy jó lenne talizni, akkor azt írja, hogy igen, mostmár jó lenne majd... (és megint ott a MAJD)
Szerintetek miért húzza az agyam? Miért nem akar talizni? Mit csinálnátok a helyemben? Persze, én tudok várni, de már régóta várok, és már kezdem unni.

Dr.Gróf: ez a hobbija.

Alibibe 16évesen beengednek?

Dr.Gróf:
nem.de csak azért mert megkérdezted:)

Mennyire nehéz egy csúnya/átlagos embernek párt találnia?

Dr.Gróf:nagyon:)

Hol találok olyan videokat ahol nők aláznak meg fiukat?

Dr.Gróf: internet drágám, internet:)

Mit tegyek ha az a csaj akit legjobban tudnék szeretni a világon azt mondja hogy legyünk csak barátok?

Dr.Gróf: én így vesztettetem el a legjobb barátnőm. Ő többet akart. És azt mondtam neki hogy legyünk barátok... és hiányzik. mert ugy szerettem mintha a húgom lett volna. legyél a barátja:)

Mi a legperverzebb dolog, amit csináltatok szex téren?

Dr.Gróf: inkább nem írom le... :)

Címkék: | edit post