Dr. Gróf segít!
Szia!
Mit csinaljak ha a baratom egy egoista?
Zsella


Dr. Gróf: Szia!
Én egy szobrot javaslok, biztos örülni fog neki!



Hello!
Miért nem tudok semmire se felizgulni?
Zília




Dr. Gróf: Cső!
Azért, mert egy telhetetlen, frigid ribanc vagy.



Hájj!
17 éves fiú vagyok, mikor hazaértem az üres házba, a szobámban ott feküdt hanyatt a 14 éves hugom,csukott szemmel,hangosan élvezkedve..épp ujjazta magát.Ilyen fiatalon???.. és az érzés,ami bennem volt. Azt hiszem megkeményedtem. Félelmetes az egész. Amikor észrevette,hogy megláttam, gyorsan felkapta magára a bugyiját,és elkezdett magyarázkodni..aztán megmarkolta a nemiszervem,és megkérdezte,hogy felizgultam rá?? aztán mondta, hogy el ne mondjam szülőknek. persze hogy nem mondom. de most mit csináljak? úgy megsimogattam volna neki.
Amadeusz




Dr. Gróf: Csá!
Ne fáradj, apád már megelőzött téged.



Szijja!
Két csaj hogyan dobhatná fel a nemi életét?
Izabella




Dr. Gróf: Szia!
Nyílván velem!



Hi!
Mivel izgassam fel a vallásos barátomat, ahhoz hogy elérjem a célom?
Fatima




KitsiTuz: Hali!
A vallásos barátodnak legjobb lesz a jézusos gumiasszony, vagy keresztes vibrátor. A vallásos fajtársaink kedvelik a kolostor hangulatú zúgokat és a kemény fegyelmet. A vallásos embertársaink szeretik tettetni, hogy szüzek ,tehát a legjobb ha papnak öltözve egy hosszas istentisztelet után viszed a gyóntatószékbe. Ha nem elég neki, akkor mutasd meg neki az alföldön található híres templomunkat: Gays In The Domonkos Rend.
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    Amadeusz,szívesen megismerkednék a hugodal :D


  2. Anonymous Says:

    baszott nagy a pedo srácnak odabüfögött válasz :D