Egy napom...
Hiányzik néhány embernek hogy nem írok a napjaimról úgy, mint régen. Pótolok akkor.

Tegnap elmentem fodrászhoz, ahol a hölgy piros csíkokat festett a hajamba, majd hátul felnyírta és tüskésre zselézte. Ezután berakott a búra alá, hogy megkössön rajtam a hajháló.

Utána elmentem a körmöshöz, mert lekopott már a francia, meg rakattam fel új tippet, amit aztán hegyesre reszeltettem, mer' úgy vagyok bestiális.

Ezután elmentem a kozmetikushoz, mer' tágak a pórusaim, meg ciki a szemöldököm. Amikor a pattanásaimat kezelte a fenekemen, elhittem hogy van kapcsolat a szem és a segg között, mivel ha kinyomnak a seggeden egy pattanást bekönnyezel, viszont ha kinyomják a szemedet, befosol.

A fájdalmak túlélése után úgy döntöttem hogy meglepem magamat egy tűsarkú csizmával, aztán valahogy a kosárba került még egy combfix, egy kék babydoll, egy fekete franciabugyi, és pár tanga is.

Egyszóval ne akarjál te tudni a napjaimról, jó?

Amúgy meg jó a seggem.