Ne aggóggy- Dr Gróf segít!
1. Hogyan kell zuhanyrózsával maszturbálni? Sokszor próbáltam, mégsem megy :(
Olyan fura érzés, de nem olyan "hű, meg ha" :D, mint mikor kézzel izgatom magam.
Sok nőtől hallom, hogy zuhanyrózsával milyen jó.
Szeretném én is élvezni.
Szerintetek mit rontok el?

Dr. Gróf: Nos, mivel nem irtad le  hogy csináltad ezt elég nehéz megmagyarázni, viszont tudod 1:lehet hogy kurvára nem vagy elég érett ehhez
2:feldugatd seggedbe vagymi?


2. Hogyan élvezhetném a maszturbációt? Valahogy sosem gerjedek be semmilyen ingerlésre. 17 éves lány vagyok. Próbáltam már maszturbálni, de sosem élveztem. Mit dugjak föl, és mit csináljak vele? Szeretnék végre elélvezni...

Dr. Gróf: nos ha 17 évesen még nem tudsz normálisan maszturbálni sem felizgulini semmire akkor valószínűleg frigid vagy és le fognak esni a melleid és összenő a pinád.


3.
Egy szép szexi lány hogy néz ki?

Dr. Gróf: így:


4. Kellemetlen szag árad lentről, a barátom lehet, hogy ezért nem akar kinyalni? Mit tegyek?

Dr. Gróf: fürödj meg


5.Milyen szövegtől indul be egy pasi?

Dr. Gróf: Szia!Megdugsz oszt leszoplak


6.
Hol lehet manapság örömlányokat találni?

Dr. Gróf: Rákóczi tér, Fóti út, Kecskemét 52es


7.Korai 12 evesen pettingelni?

Dr. Gróf: Késő. Már a második gyereknél kéne tartania a kisasszonynak


8.
Anális szex közbe be lehet kakilni?

Dr. Gróf:Nem, nem lehet mert bevan tömve az ánuszod, amin alapjáraton távozik a bélsár.de ha sikerül, kérlek küldj róla egy videót.

Ha bármilyen problémád van, szívesen segítek, lelki-szexuális tanácsadást vállalok ingyen. Írj az alábbi címre: GROF27@pofa.be

1 Response
  1. Hires Says:

    áááááá de szeretem ezeket :D :D mééééééééééég ilyet mééééééééééég :)