Használt nőbe használt vibrit?:D
Mindig tudtam, hogy a használtcikk-kereskedelem lesz a jövő virágzó üzletága. Olcsóbb így, pláne válság idején. Vannak azonban bizonyos cuccok, amiket nem vennék meg használtan, vagy a kínai piacon. Gáz, gáz a kigyulladó karácsonyfa-izzófüzér de az ívet húzó vibrátor se semmi...

Most meg megtaláltam a szexturkálót. Nem mentem be, félvén a szagoktól, de beleképzeltem magam egy pillanatra a félig megevett cukorbugyik, rászáradt spermafoltoktól porzó óvszerek, kissé kopott vibrátorok, idegenek vérével átitatott korbácsok és bejáratott guminők világába.
Mondta valaki, hogy itt csak használt újságokat lehet kapni. Vazze, hát én nem vennék olyat se. Hogy aztán pengével kelljen szétválasztanom a lapokat?
Jut eszembe, ti dugnátok használt gumibirkát?
Címkék: , , | edit post